ارزیابی کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال1403 ارتقای خدمات دیجیتال در کتابخانه ها
1- نرم افزار کتابخانه مرکزی و اقماری روز آمد میشود.
2- کاربران به کتابهای الکترونیک دسترسی دارند و درمتن کتابهای الکترونیک نیز قابلیت جستجو وجود دارد.
3- منابع آموزش پایگاه های اطلاعاتی در وب سایت کتابخانه دیجیتال و مرکزی موجود می باشد.
4- بخش از کتابدار بپرس فعال میباشد و همچنین نرم افزار کد پیگیری نیز ارائه میدهد.
5- عناوین پایان نامه ها قابلیت جستجو را دارند و همچنین تحت وب و میباشند. 6- امکان جستجوبی برخط تمام منابع چاپی و الکترونیک فراهم میباشد.
7- کتابخانه دارای مرجع مجازی می باشد وخدمات مرجع دیجیتالی از طریق پست الکترونیک و همچنین واحد از کتابدار بپرس وهمچنین بخش مشاوره خدمات ارائه می شود.
خدمات تخصصی زیرساخت کتابخانه مرکزی
1- کتابخانه دارای مخزن باز میباشد.
2- بخش مشاوره کتابخانه از شنبه الی چهارشنبه از ساعت7 صبح الی 14 آماده پاسخگویی بصورت حضوری وتلفنی به اعضا میباشد.
3- سالن های مطالعه از ساعت7 صبح الی19 شب و در ایام امتحانات از 7 صبح الی 11 شب دایر میباشد.
4- سالن مجلات الکترونیک شامل 21 عدد کامپیوتر پروژکتور میباشد.
5- مجموعه سازی منابع دیجیتال کتابخانه بصورت کامل انجام می شود از طریق نرم افزار آذرسا
6- دسترسی به منابع دیجیتال تمتم متن و چند رسانه ای وجود دارد.
7- قابلیت دسترسی به منابع آموزشی از طریق کتابخانه دیجیتال وجوددارد. 8- بخش از کتابدار بپرس فعال می باشد.
و بصورت بخط قادر به پاسخگویی میباشد و همچنین بصورت حضوری یا تماس تلفن نیز در بخش مشاوره خدمات ارائه می شود.
دسترسی و تامین منابع اطلاعاتی کتابخانه مرکزی
1- تعداد نسخ قابل امانت نسخه میباشد
2- 1900 نسخه کتاب در سال 1404 خریداری شد